Autor Wątek: sprzęt dla zaczynającego przygodę z surfcastingiem  (Przeczytany 955 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

frommert

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Karma: +0/-0
sprzęt dla zaczynającego przygodę z surfcastingiem
« dnia: Stycznia 14, 2014, 06:08:21 pm »
Witam wszystkich.
Od tego sezonu chciałbym rozpocząć przygodę z surfcastingiem. Dotychczas zajmowałem się wędkarstwem słodkowodnym, i tu pojęcie jakieś o sprzęcie mam, natomiast w temacie łowienia z plaży jestem zielony. W związku z tym, że mam bardzo dobre zdanie o mace Penn chciałbym skupić się na ich sprzęcie.
W grę wchodzi:
-  wędka Penn Slammer Stik Surf 4,2 (cw 100-200),
- kołowrotek Penn Surfblaster 7000 lub SPRO Incognito Pro 9650.
Macie jakieś opinie dotyczące tego sprzętu. Mieszkam w Olsztynie i tutaj nie dostanę nic co tyczy się wędkarstwa plażowego więc każda opinia jest dla mnie istotna.



Fortel

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Karma: +0/-0
Odp: sprzęt dla zaczynającego przygodę z surfcastingiem
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 14, 2014, 11:39:14 pm »
Cześć kolego!
Wybrałeś sprzęt świetny, a z tych dwóch kołowrotków lepszy będzie PEN. Bardzo ciekawie wygląda kij, zaś kołowrotek to typowa już , ale udana replika Daiwy "Basia".